NZLieyana Official <data:blog.pageTitle/> <data:blog.pageName/> | <data:blog.title/>

Happy Birthday To My Lovely Girls


Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday ,Happy Birthday , Happy Birthday to you...

hey dear birthday girls. 
special post for Fatin Farzana & Nur Adilea Fatehah. 
Happy sweet 18 girls. Alahai, masuk alam dewasa lambat sikit je dari aku, jangan ingat korang muda sangat eh. no..no..no.. mohon rajin untuk baca semuanya . hehehehe.. penat aku taip tau :(


Thanks Fatin, sebab hari tu kau the first girl of Intanians who remem my birthday. Tak sangka kau ingat *muka bahagia* . Kali ni aku sengaja wish lambat-lambat. Sebenarnya malas nak taip pepagi. heeee ^^ eh, throwback jap. kau ingat tak masa kat pertemuan pertama kita di tandas tetamu KYF ? hahahha.. jumpa dalam tandas arn. tak sangka yang kau sebaya aku and kau jugak sekampung dengan aku. padahal aku pun tak kenal siapa kau. nak tau tak kenapa soalan yg kau tanya semua ibu aq yg jwb? aq malu . hahahaha.. serious ar aq malu kalau tak kenal org. sory ye sis. hehehehehhe..



Ha... Dee.. maaflah ye, ungkapan dari mulut aku tak selalunya sama dengan apa yg ada dalam hati :D . kau nak aku throwback juga ker macam mana aq jumpa kau kat UITM? okay lah okay lah. aku tak pilih kasih. meh dengar cerita aku. Sebenarnya masa hari pendaftaran tu, aku sampai awal dah. dah beratur dah pun . tapi aku tunggu schoolmate aku last-last diaorang dapat kolej lain. huhh... dah nak smpai giliran aku untuk daftar, tapi aku tak isi borang lagi. habis membebel makcik yang jaga tu. hahahhaha ==" sebab tu akhirnya aku daftar saing kau. huhh. aku pikir banyak kali camne aku nak tegur kau. hahahahha.. serious ar aq memang tak reti . 



kesimpulannya, aku memang pemalu nak tegur orang yang aku tak kenal . the end.. .. 

aipp.. kejap . kejap.  

belum habis lagi. aku tak wish pun lagi. kalau bab-bab wish ni, aku wish sama rata okay. kang memasing jelous, susah aku nanti. 


my sweet girls. 
happy bornday. hari ni hari yang paling istimewa buat u sebab u berdua dilahirkan oleh bidadari-bidadari yang sanggup bertarung nyawa untuk merasa kasih sayang di dunia ini. jangan lupa ucapkan terima kasih buat bidadari-bidadari yang telah berkorban untuk u okay. 
melangkah ke alam dewasa bukan senang seperti yang kita fikirkan. tapi percayalah , sesuatu yang terjadi itu ada hikmahnya. 

semoga kawan-kawan aku yang comel cantik ni akan sentiasa tabah dalam menjalani liku-liku kehidupan. May Allah bless you girls. jangan diminta untuk sesuatu yang lebih baik kerana apa yang kau peroleh dah cukup terbaik untukmu. 

korang. jaga kesihatan tau, jangan sampai sakit tak makan. tubuh badan kita satu nikmat yg Allah bagi. nikmat yang perlu kita jaga sangat-sangat. jangan cepat jatuh tika sesuatu yg sukar itu datang. ingat tu !

apa-apa yg korang buat jangan terus terburu-buru. ingat parents korang. tak semua orang sayang kita kat dunia ni, tak semua orang kenal siapa diri kita, tapi percaya lah yang susah senang nanti, tu ha.. keluarga yang tetap ada disisi kita sampai bila-bila. 

selamat maju jaya . semoga dapat keputusan yang cemerlang . jangan takut untuk bangkit. niat dan displin yang paling penting. orang tak akan kisah tentang hidup kita sayang. sebab tu jangan giveup hanya kerana seorang manusia. 

"ALLAH MERANCANG SESUATU YANG INDAH UNTUK HAMBA-HAMBANYA"

okay dah penat. sebab tu lah nak post memalam sikit. banyak idea tercurah-curah untuk wishes korang ni tau. hehehe.. salah silap mohon diampunkan ye. muah. happy birthday.

salam sayang. 
NZ






Labels: , , , , , , ,



0 Comments:

Post a Comment



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Welcome to NZLieyana Official Blog. I'm Nur Zulieyana. Just call me NZ or Lieyana. I'm sweet 19. Diploma in Mathematical Sciences, UitmJ. Blogging since 2012.



 Online Users
Email: nzlieyana@gmail.com


"Jangan berhenti untuk berusaha kerana Allah sentiasa memberi kejayaan keatas apa yang kamu usahakan"